Death story
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Death story

Velkommen til Dødens historie hvor historien først skal skrives! det hele handler om at helvedets kongen Diablo Samil en trist, forladt konge der så spiler med andres liv for at more sig en dag får han den ide at skabe en verden hans verden den som alle s
 
ForumforsideForsiden *Nyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Musik


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Olivier

Vores brugere har i alt skrevet 214 indlæg i 40 emner
Mest aktive brugere
Jakuji
Nyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_lcapNyt møde med en ny person-Jakuji I_voting_barNyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_rcap 
Lita
Nyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_lcapNyt møde med en ny person-Jakuji I_voting_barNyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_rcap 
Diablo
Nyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_lcapNyt møde med en ny person-Jakuji I_voting_barNyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_rcap 
kenshin
Nyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_lcapNyt møde med en ny person-Jakuji I_voting_barNyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_rcap 
Drago
Nyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_lcapNyt møde med en ny person-Jakuji I_voting_barNyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_rcap 
Ting chan
Nyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_lcapNyt møde med en ny person-Jakuji I_voting_barNyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_rcap 
Rose
Nyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_lcapNyt møde med en ny person-Jakuji I_voting_barNyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_rcap 
Drake
Nyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_lcapNyt møde med en ny person-Jakuji I_voting_barNyt møde med en ny person-Jakuji I_vote_rcap 
Seneste emner
» Racen Djævel
Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyTors Okt 20, 2016 1:30 pm af Diablo

» Dakrworlds kig med!
Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyTirs Maj 01, 2012 6:11 pm af kenshin

» Et møde mellem Trænere//Lita//
Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyTirs Dec 14, 2010 12:57 am af Lita

» Er der mon nogen i nærheden-kenshin
Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyTors Okt 21, 2010 3:40 pm af kenshin

» VIGTIGT!KIG HER
Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptySøn Okt 17, 2010 5:15 pm af Diablo

» Nyt møde med en ny person-Jakuji
Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyLør Okt 02, 2010 11:09 am af Jakuji

» Pokemon avatars
Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyOns Sep 29, 2010 3:57 pm af Lita

» Nyt møde-Kenshin
Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptySøn Sep 26, 2010 3:52 pm af kenshin

» Stilhedens sang......
Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptySøn Sep 19, 2010 4:12 pm af Ting chan

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Dakrworlds kig med!
Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptySøn Jul 10, 2011 7:28 am af Diablo
Goddag alle sammen nu er det hvist på tide med lidt reklame for en virkelig god side, jeg og en ven har lavet, den er mere aktiv end denne, så derfor ville det være en god idé at tjekke den ud 8D læs nedenunder lidt om den


På en ø i bamudatrekanten skjult hvor kun mennesker som kender til de magiske væsner kan finde er der 2 kongeriger på samme ø det ene herskes af en familie ved navn …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
VIGTIGT!KIG HER
Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptySøn Okt 17, 2010 5:15 pm af Diablo
VIGTIGT KIG HER!^-^


GODDAG Alle Bruger her i dette indlæg vil jeg sige at i mange af jer helt sikkert har undret over hvorfor der er så mange emne steder på sidne, hvorfor det tager lang tid at komme til toppen, og hvorfor racerne hedder noget helt andet. Vi undskylder rigtig meget på jeres alle vejne for det men vi folk på sidne har tænkt på at det ville gøre det lettere og sjovere for …


[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates
free forum

 

 Nyt møde med en ny person-Jakuji

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Diablo
Admin
Diablo


Antal indlæg : 49
Join date : 17/08/10
Age : 30

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 4:56 pm

T:Aften ca
O:Blomster i alle farvene, nogle bænke, og træer, og en lille sø
V:Blæst og koldt
S:Estrello (blomsterengen)

______________________________________________

Diablo var gået rundt på engen blomster engen hvor der var så mange blomster at se. Han kiggede
fra venstre side til højre og der var stadig ingen a se. Dibalo sorte hår hang ned i øjnene
på ham men han kunne nu sagtens se noget hans kolde gysende røde øjen flakkede rundt.
Selvom folk sikkert troede at et væsen som ham haddede de smukke ting som blomster
så gjorde han ikke. Diablo satte sig ned på en bænk og lagde albuerne støte sig
til hans kinder han så ud til at kede sig der var ingen her på nær ham.
Tilbage til toppen Go down
https://deathstory.danskforum.net
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 6:06 pm

Jakuji kom gående et eller andet sted og viste ikke rigtig hvor han var henne han var vist faret vild lige nu *godt jeg har mine pokemoner lige nu men de kan ikke hjælpe mig med at finde vej men hvor pokker er jeg henne*tænkte han for sig selv og gik vider
Tilbage til toppen Go down
Diablo
Admin
Diablo


Antal indlæg : 49
Join date : 17/08/10
Age : 30

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 6:27 pm

Diablo vendte rundt da han hørte en stemme han kiggede på ham en perosn med
to pokemoner måtte det være"Godaften"sagde han med et vneligt smil mens ha nu stod
forna ham"De er på blomster engen ville jeg selv kalde det"sagde han og nikkede
Tilbage til toppen Go down
https://deathstory.danskforum.net
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 6:34 pm

Han kiggede på den der snakkede til ham "øhm okay og hvor ligger det henne"sagde han og kiggede på den person og smilte stille og var på herrens mark lige nu for han viste ikke hvor han var og hvor han skulle gå hen

//du mangler at få Quick reply//
Tilbage til toppen Go down
Diablo
Admin
Diablo


Antal indlæg : 49
Join date : 17/08/10
Age : 30

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 6:37 pm

Diablo kiggede på ham lidt koldt "Du er på blomster engen igen ville jeg sige men
hyggeligt at møde dem mit navn er Diablo hvad er dit"spurgte han i en lav tone
ret venlgit underligt nok

//Hvordan gør man det//
Tilbage til toppen Go down
https://deathstory.danskforum.net
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 6:46 pm

Han kiggede på ham "hvor ligger det henne i verden"sagde han og kiggede på ham "og mit navn er Jakuji"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på ham og var da glad for at ha mødt en ny person

//svært at forklare men kan gøre det for dig hvis du vil ha hjælp//
Tilbage til toppen Go down
Diablo
Admin
Diablo


Antal indlæg : 49
Join date : 17/08/10
Age : 30

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 6:49 pm

Han kiggede på ham han var selv meget glad over at have mødt en ny person
han ville med glæde hjælpe ham med at finde rundt"dette sted blomster engen eller som det rigtigt hedder Estrello ligger i No se No se ligger så i hele denne store verden ved navnet
Death Story"sagde han og håbede han forstod det ellers ville han med glæde fortælle det
igen eller noget tydeligere

//Ja det må du da gerne //
Tilbage til toppen Go down
https://deathstory.danskforum.net
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 6:53 pm

Han kiggede på ham "okay så er jeg langt væk fra der hvor jeg burde være hmm når pyt hyggeligt at møde dig"sagde han med et venligt smil på sine læber og kiggede lidt rundt *her er flot*tænkte han og smilte for sig selv


//så skal du enten gør mig til Admin eller så skal jeg bruge din bruger du vælger//
Tilbage til toppen Go down
Diablo
Admin
Diablo


Antal indlæg : 49
Join date : 17/08/10
Age : 30

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 6:57 pm

Han kiggede på ham med et lille smil på læben"Hvor var de da på vej hen"spurgte han
venligt mens han kiggede ned på de to pokemoner der stod ved hans side de så meget vnelige ud
og stærke


//Du kan gå ind på min bruger og gør det?//
Tilbage til toppen Go down
https://deathstory.danskforum.net
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 6:59 pm

Han kiggede på ham "hmm er ikke helt sikker"sagde han og kiggede på ham med et smil og kløede sig i nakken og smilte for sig selv


//okay send mig en pm eller hvad i kalder den her så jeg kan komme ind på din bruger//
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 7:06 pm

//sådan færdig//
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 7:15 pm

//har du brug for nyt ikon i stedet for den taleboble?//
Tilbage til toppen Go down
Diablo
Admin
Diablo


Antal indlæg : 49
Join date : 17/08/10
Age : 30

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 7:20 pm

Han kiggede på ham og nikkede så til det han sagde"Okay men hvis du får brug for hjælp er jeg her"sagde han og smillede venligt

//Taleboble??//
Tilbage til toppen Go down
https://deathstory.danskforum.net
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 7:22 pm

Han kiggede på ham "der er vel ikke pokemoner her vel"sagde han og kiggede på ham og var ikke sikker han var temmelig ny her så han kendte ikke stedet rigtigt men det kom han til

//oppe i søge feltet når man søger på hjemmesider//
Tilbage til toppen Go down
Diablo
Admin
Diablo


Antal indlæg : 49
Join date : 17/08/10
Age : 30

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 7:28 pm

Han nikkede lidt"Jo det er der der findes mange forskellige pokemoenr her"sagde han og nikkede lidt

//Nej det fint bare det med quick replay var godt nu mangler vi bare det med portalen//
Tilbage til toppen Go down
https://deathstory.danskforum.net
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyMan Sep 20, 2010 7:30 pm

Han kiggede på ham "virkelig"sagde han med et smil på sine læber og var glad for at der var pokemoner der hvor han var

//ja hehe ved jo ikke hvad der skal sættes derind det skal du finde ud af//
Tilbage til toppen Go down
Diablo
Admin
Diablo


Antal indlæg : 49
Join date : 17/08/10
Age : 30

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyOns Sep 22, 2010 10:53 am

Diablo nikkede til ham med et lille smil"Ja det er der der er enda mange så det godt at du kan møde nogle her"sagde han og kiggede rundt.

//ja det skal jeg lige finde ud af men du mener den boble der hvor der står forumotion.com eller?//
Tilbage til toppen Go down
https://deathstory.danskforum.net
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyOns Sep 22, 2010 5:26 pm

Han kiggede på ham "virkelig"sagde han og kiggede på ham med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Diablo
Admin
Diablo


Antal indlæg : 49
Join date : 17/08/10
Age : 30

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptySøn Sep 26, 2010 3:38 pm

Diablo nikkede lidt med et lille bredt smil"Ja det rigtigt der er enda nogle der og nogle i luften har du husket pokeballs med"spurgte han og kiggede ned på hans pokemoenr ved hans side
Tilbage til toppen Go down
https://deathstory.danskforum.net
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji EmptyLør Okt 02, 2010 11:09 am

Han kiggede på ham "ja da har altid nogen på mig"sagde han og kiggede på ham med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt møde med en ny person-Jakuji   Nyt møde med en ny person-Jakuji Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt møde med en ny person-Jakuji
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyt møde-Kenshin
» Nyt møde med en træner-Lita
» Et møde mellem Trænere//Lita//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Death story :: No se :: Estrello-
Gå til: