Death story
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Death story

Velkommen til Dødens historie hvor historien først skal skrives! det hele handler om at helvedets kongen Diablo Samil en trist, forladt konge der så spiler med andres liv for at more sig en dag får han den ide at skabe en verden hans verden den som alle s
 
ForumforsideForsiden *Nyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Musik


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Olivier

Vores brugere har i alt skrevet 214 indlæg i 40 emner
Mest aktive brugere
Jakuji
Et møde mellem Trænere//Lita// I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// I_vote_rcap 
Lita
Et møde mellem Trænere//Lita// I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// I_vote_rcap 
Diablo
Et møde mellem Trænere//Lita// I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// I_vote_rcap 
kenshin
Et møde mellem Trænere//Lita// I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// I_vote_rcap 
Drago
Et møde mellem Trænere//Lita// I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// I_vote_rcap 
Ting chan
Et møde mellem Trænere//Lita// I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// I_vote_rcap 
Rose
Et møde mellem Trænere//Lita// I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// I_vote_rcap 
Drake
Et møde mellem Trænere//Lita// I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// I_vote_rcap 
Seneste emner
» Racen Djævel
Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyTors Okt 20, 2016 1:30 pm af Diablo

» Dakrworlds kig med!
Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyTirs Maj 01, 2012 6:11 pm af kenshin

» Et møde mellem Trænere//Lita//
Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyTirs Dec 14, 2010 12:57 am af Lita

» Er der mon nogen i nærheden-kenshin
Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyTors Okt 21, 2010 3:40 pm af kenshin

» VIGTIGT!KIG HER
Et møde mellem Trænere//Lita// EmptySøn Okt 17, 2010 5:15 pm af Diablo

» Nyt møde med en ny person-Jakuji
Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 11:09 am af Jakuji

» Pokemon avatars
Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyOns Sep 29, 2010 3:57 pm af Lita

» Nyt møde-Kenshin
Et møde mellem Trænere//Lita// EmptySøn Sep 26, 2010 3:52 pm af kenshin

» Stilhedens sang......
Et møde mellem Trænere//Lita// EmptySøn Sep 19, 2010 4:12 pm af Ting chan

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Dakrworlds kig med!
Et møde mellem Trænere//Lita// EmptySøn Jul 10, 2011 7:28 am af Diablo
Goddag alle sammen nu er det hvist på tide med lidt reklame for en virkelig god side, jeg og en ven har lavet, den er mere aktiv end denne, så derfor ville det være en god idé at tjekke den ud 8D læs nedenunder lidt om den


På en ø i bamudatrekanten skjult hvor kun mennesker som kender til de magiske væsner kan finde er der 2 kongeriger på samme ø det ene herskes af en familie ved navn …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
VIGTIGT!KIG HER
Et møde mellem Trænere//Lita// EmptySøn Okt 17, 2010 5:15 pm af Diablo
VIGTIGT KIG HER!^-^


GODDAG Alle Bruger her i dette indlæg vil jeg sige at i mange af jer helt sikkert har undret over hvorfor der er så mange emne steder på sidne, hvorfor det tager lang tid at komme til toppen, og hvorfor racerne hedder noget helt andet. Vi undskylder rigtig meget på jeres alle vejne for det men vi folk på sidne har tænkt på at det ville gøre det lettere og sjovere for …


[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates
free forum

 

 Et møde mellem Trænere//Lita//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyFre Okt 01, 2010 5:28 am

S-Violet
T-13.00
O-hvad er der i en by
P-sit træner tøj //kig Ava//
V-sol


Jakuji var op vej ud af døren hjemme fra der hvor han boede han tog sit bælte hvor han havde sine pokeballs til at hænge på og livet og gik så ud af døren og kiggede sig omkring *når hvad skal der så ske i dag*tænkte han og gik lidt rundt og tog en af sine pokeballs op og kiggede på den med et smil og kastede den så "afsted Jaku"sagde han og der kom en hund artig pokemon frem og kiggede på ham "kom Jaku"sagde han og gik og den fulde efter ham

//Jaku er en Growlithe//
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:15 pm

Lita kom gående med hoppende skridt hen ad en ti i Violet city hun var meget glad idag hun havde sin Delcatty med sig mens hun smillede lidt hun så så en person med en Growlithe hun smillede"Nuuue hvor er den søøøøød!!"råbte hun og løb hen mod den . Håret var sat som rottehaæer
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:18 pm

Han kiggede hen på en der sagde noget om hans pokemon "tak"råbte han tilbage og kiggede stille på hende med et smil og gik så stille og roligt hen til hende "hej jeg hedder Jakuji"sagde han med et smil og kiggede på hende "og hvad hedder du så"spurgte han på både en venlig og sød måde.
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:19 pm

"Lita er navnet dejligt at møde dig er det din growlithe"spurgte hun og bukkede sig lid tned til den"Den ser stærj og veltrænet ud "sagde hun og kiggede så på hendes pokemon Delcatty der slikkede sig lidt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:23 pm

"flot navn"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "ja det er en growlithe men jeg kalde den for Jaku en forkortelse af mit eget navn og tak for du syns det vi har brugt meget tid på at træne så vi kan udrette ting når vi kæmper mod andre trænere og sådan men din ser da heller ikke så tosset ud"sagde han og kiggede på hende med et smil og Growlithe/jaku gik hen og snuste til Lita og gik så tilbage til Jakuji
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:28 pm

Lita smillede stort da hun så den snusede til hende"Den er bare kær rigtig meget"sagde hun med et lille hop hun bukkede sig ned til hendes Delcatty"Jeg har enlig ikke rigtigt fundet et navn til min "sagde hun og sukkede mens hun kiggede tilbage på ham"Jakuji...Jakuji"okay det burde være nemt at huske"sagd ehun og nikkede med et smil."Ja man skal træne og træne for at blive mester og god"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:30 pm

Han kiggede på hende "nemlig men man skal jo huske og ikke presse sin pokemon for hårdt for det kan gøre skade på dem på en måde og det går ikke så let over igen når det først er sket men det rigtig hygge ligt at møde dig lita"sagde han og kiggede på hende med et venlig/sødt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:32 pm

"Tak og i lige måde Jakuji"sagde hun med et stort smil hun kiggede rundt"Her burde der være rigtig mange pokemoner"sagde hun og hoppede glad rundt"Jeg har kun en pokemon Delcatty her"sagd ehun trist hun ville gerne havde flere
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:34 pm

Han kiggede på hende "så må du jo heller begynde og se om du kan fange nogen flere så du kan skabe dig et pokemon hold"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og gik hen til hende så der ikke var så lang mellem dem og kiggede på hende "du har endeligt noget flotte øjne"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:37 pm

"Ja du har helt ret det må jeg heller men vil du ikke komme med gider ikke gå ikke gå alene"sagde hun og kiggede på ham"Mine øjne..Tak i lige måde"sagde hun smillende til ham afstanden mellem dem genere hende ikke
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:39 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo da vil jeg da meget gerne"sagde han med et smil på sine læber og gik med hende hvor de nu skulle hen af og kiggede på hende "tak"sagde han og kiggede lidt rundt "er du her fra byen af"spurgte han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:42 pm

Lita så hen på ham "Ja jeg bor her her Violet City i et hus tæt ved en lang stort flod jeg ahr boet der siden jeg var helt lille det var også her i byen at jeg fangede Delcatty som blev min helt egen patner, hvad med dig"spurgte hun og gik hen mod et stort bjerg der lå i Violet city der var en grotte i midten af det"Tak igen hey vi kunne tage et kig derind har hørt der findes lava pokemoner her hvis jeg kan kalde dem det"sagde hun med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:45 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg kommer også her fra byen af og det første gang jeg ser dig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og var da glad for at ha mødt hende hun så så smuk ud "ja det kan vi godt hvis det er det du vil"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:49 pm

Lita smillede glad og hoppede lidt"Yeeah! det vil jeg da gerne og i lige måde du da den første træner jeg møder det godt"sagde hun smillende, og gik hen mod bjerget hvor der var dne grotte"skal vi gå ind"spurgte hun og kiggede på ham han så sød ud og meget stærk
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:51 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja lad os det så kan vi jo se hvad der sker derinde om der er pokemoner som du kan fange"sagde han med et smil på sine læber "men du ser godt ud hvis jeg må ha lov til at sige det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:54 pm

Lita kiggede på ham hun rødmede meget"Ih tak skal du ahve i lige måde da"sagde hun smillende mens hun kiggede på bjerget"Der burde være mange pokemoner derinde jeg vil godt have en ild type pokemon hvad med dig Jakuji"spurte hun med et puf til ham
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 1:56 pm

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og gik stille hen og gav hende blidt kys på kinden og rødmede lidt "jeg har de pokemoner jeg har brug for Ild luft og hvad jeg ellers har"sagde han med et smil på sine læber "så det dig jeg tænker på"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 2:00 pm

Lita kiggede på hende med et smil og rødmede også helt vildt meget"ehm tak for kysset "sagde hun og gav ham et på kinden mens hun gik ind i grotten"wow her er virkelig mørkt"sagde hun og så rundt"Jeg tænker også på dig"sagde hun smillende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 2:05 pm

Han smilte stille til hende og rødmede og gik med hende ind i grotten og smilte for sig selv "jamen tak for at du tænker på mig"sagde han og kiggede på hende og gik hen til hende og tog hendes hånd med et smil "vi kan ikke ha at vi bliver væk for hinanden"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 3:15 pm

Lita smillede stort til ham"det bliver sjovt tror jeg"sagde hun og så ned på hans hånd der havde taget hendes hun rødmede"Ja du har ret vi må heller blive sammen"sagde hun med og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 3:18 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik ind i grotten og kiggede på hende "så må vi se om du kan fange nogen pokemon hvis du vil må du godt låne en af mine hvis din ikke kan klare sig mod ild pokemoner"sagde han med et sødt smil på sine læber og flirtede sine fingere med hendes
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 3:19 pm

"Woo virkelig mener du det! tak"sagde hun jublende med et lille hop mens hun holdte ham stadig med fingrene flettet ind med hans"Min Delcatty er ikke ild type"sagde hun og nikkede. Hun kiggede rundt"Der er lidt mørkt herinde"sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 3:21 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad er din pokemon for en type"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik vider og smilte "det var så lidt"sagde han med et smil og kiggede på hende og smilte sødt
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 3:23 pm

Lita vendte straks hovedet ned mod hendes Delcatty"En normal type dem der har normal type angreb"sagde hun og nikkede og kiggede op på ham"Hvad med din pokemon"spurgte hun nsygerigt og kiggede på growlithe lidt den så meget stærk ud. Lita trådte et skridt fremad ikke så stort at han ikke kunne følge med hende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// EmptyLør Okt 02, 2010 3:26 pm

Han kiggede på hende "det er en ild type"sagde han med et smil på sine læber "det kan man se på dens farve ild typer har for det meste en orange farve på et eller andet sted"sagde han med et smil på sine læber "har også en luft type"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde mellem Trænere//Lita// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde mellem Trænere//Lita//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Nyt møde med en træner-Lita
» Nyt møde-Kenshin
» Nyt møde med en ny person-Jakuji

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Death story :: Styrkecenter(gyms) i Johto :: Violet Gym-
Gå til: