Death story
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Death story

Velkommen til Dødens historie hvor historien først skal skrives! det hele handler om at helvedets kongen Diablo Samil en trist, forladt konge der så spiler med andres liv for at more sig en dag får han den ide at skabe en verden hans verden den som alle s
 
ForumforsideForsiden *Nyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Musik


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Olivier

Vores brugere har i alt skrevet 214 indlæg i 40 emner
Mest aktive brugere
Jakuji
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_rcap 
Lita
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_rcap 
Diablo
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_rcap 
kenshin
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_rcap 
Drago
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_rcap 
Ting chan
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_rcap 
Rose
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_rcap 
Drake
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Racen Djævel
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptyTors Okt 20, 2016 1:30 pm af Diablo

» Dakrworlds kig med!
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptyTirs Maj 01, 2012 6:11 pm af kenshin

» Et møde mellem Trænere//Lita//
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptyTirs Dec 14, 2010 12:57 am af Lita

» Er der mon nogen i nærheden-kenshin
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptyTors Okt 21, 2010 3:40 pm af kenshin

» VIGTIGT!KIG HER
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 17, 2010 5:15 pm af Diablo

» Nyt møde med en ny person-Jakuji
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptyLør Okt 02, 2010 11:09 am af Jakuji

» Pokemon avatars
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptyOns Sep 29, 2010 3:57 pm af Lita

» Nyt møde-Kenshin
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Sep 26, 2010 3:52 pm af kenshin

» Stilhedens sang......
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Sep 19, 2010 4:12 pm af Ting chan

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Dakrworlds kig med!
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Jul 10, 2011 7:28 am af Diablo
Goddag alle sammen nu er det hvist på tide med lidt reklame for en virkelig god side, jeg og en ven har lavet, den er mere aktiv end denne, så derfor ville det være en god idé at tjekke den ud 8D læs nedenunder lidt om den


På en ø i bamudatrekanten skjult hvor kun mennesker som kender til de magiske væsner kan finde er der 2 kongeriger på samme ø det ene herskes af en familie ved navn …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
VIGTIGT!KIG HER
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 17, 2010 5:15 pm af Diablo
VIGTIGT KIG HER!^-^


GODDAG Alle Bruger her i dette indlæg vil jeg sige at i mange af jer helt sikkert har undret over hvorfor der er så mange emne steder på sidne, hvorfor det tager lang tid at komme til toppen, og hvorfor racerne hedder noget helt andet. Vi undskylder rigtig meget på jeres alle vejne for det men vi folk på sidne har tænkt på at det ville gøre det lettere og sjovere for …


[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates
free forum

 

 Et møde mellem Trænere//Lita//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 11:51 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så kan vi jo kun vente på til vi føler vi er klar til det"sagde han med et smil på sine læber og nussede hende på maven for at vise at han elskede hende højt
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 11:57 am

"Ja jeg er fuldkommen enig "sagde hun og nikkede til de than havde sagt"Det vil være bedst"sagde hun så og kyssede igen hun lå stadig ned lidt tæt på ham så hun ikke frøs for meget.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 11:58 am

han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg har et tæppe med som vi kan tage over os"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne på hende med et smil og nussede hende på maven "jeg elsker dig skat"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 12:01 pm

Lita rødmede så lidt mer af det han sagde"jeg elsker da også dig helt vildt meget"sagde hun og kiggede hen mod tæppet hun fik lidt øje på"fedt jeg fryser nemlig lidt"sagde hun og kiggede ind i hans øjne som han kiggede ind i hendes.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 12:03 pm

Han smilte til hende og tog fat i tæppet og lagde det over dem med et smil på sine læber og kiggede på hende "min skat skal ikke fryse"sagde han med et smil og kiggede hende ind i øjne og viste ikke hvad han skulle sige hun var så dejlig og perfekt
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 6:36 pm

Hun rødmede og mærkede varmen i tæppet"Aah dejligt"sagd ehun afslappende mens hun kiggede mod ilden hun sad helt tæt på ham og mærkede hendes venstre skulder mod hans skulder det var hyggeligt. Hendes pokemon sov og det gjorde Jakuji s pokemon nok også hun smilelde glad*wow han er perfekt og dejlig*tænkte hun*
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 6:37 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg elsker dig Skat"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og nussede hende på maven uden på hendes tøj og nød bare at ligge sammen med hende lige nu
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 6:42 pm

Lita mærkede det og så begyndte hun at nusse ham ldit"Tak eller i lige måde da skat"sagde hun og smillede bldit og glad bagefter. Hun gabte lidt"Jeg træt"sagde hun så mens hun lagde hovedet ned på hans skulder


Sidst rettet af Lita Søn Okt 03, 2010 6:44 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 6:43 pm

Han kiggede på hende med et smil "skal vi så sove skat"sagde han med et smil på sine læber kyssede hende på munden med et smil på sine læber og nussede hende stadig på maven og elskede hende virkelig højt
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 6:46 pm

"Ja det syntes jeg vi skal er meget træt vi burde få noget søvn"sagde hun og kyssede så ham tilbage på mudnen hun elskede ham virkelig det var dejligt ikke at være alene herinde i denne grotte det ville føltes trist og ensomt hvis hun var det
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 6:47 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lukkede stille sine øjne og prøvede på at få sig lidt søvn og nussede hende stadig på maven bare for at være sikker på hun var der
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptyOns Okt 06, 2010 10:45 am

Lita rødmede igen ved at han nussede hende men det føltes dejligt hun puttede sig helt tæt ind til ham næsten som en koala"hvor er du dejlig"sagde hun og lukkede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptyTors Okt 07, 2010 8:39 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på kinden "det er du også skat"sagde han med et smil på sine læber som var både glad tilfreds og lykkelig over at være sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptyTors Okt 21, 2010 2:37 pm

"Jeg er bare så lykkelig"sagde hun glad og bare ud i det hele. Hun elskede Jakuji mere end han sikkert vidste men det gjorde det nok bare meget sjovere.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptyMan Nov 01, 2010 6:06 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne "jeg elsker dig søde"sagde han med et smil på sine læber og mente alt hvad han sagde
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 EmptyTirs Dec 14, 2010 12:57 am

Lita kiggede ind i Jakuji's smukke øjne mens hun smillede"Jeg er virkelig glad for dig Jakuji jeg vil aldrig skilles fra dig jeg elsker dig så højt"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde mellem Trænere//Lita//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Nyt møde med en træner-Lita
» Nyt møde-Kenshin
» Nyt møde med en ny person-Jakuji

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Death story :: Styrkecenter(gyms) i Johto :: Violet Gym-
Gå til: