Death story
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Death story

Velkommen til Dødens historie hvor historien først skal skrives! det hele handler om at helvedets kongen Diablo Samil en trist, forladt konge der så spiler med andres liv for at more sig en dag får han den ide at skabe en verden hans verden den som alle s
 
ForumforsideForsiden *Nyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Musik


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Olivier

Vores brugere har i alt skrevet 214 indlæg i 40 emner
Mest aktive brugere
Jakuji
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_rcap 
Lita
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_rcap 
Diablo
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_rcap 
kenshin
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_rcap 
Drago
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_rcap 
Ting chan
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_rcap 
Rose
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_rcap 
Drake
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_lcapEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_voting_barEt møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Racen Djævel
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyTors Okt 20, 2016 1:30 pm af Diablo

» Dakrworlds kig med!
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyTirs Maj 01, 2012 6:11 pm af kenshin

» Et møde mellem Trænere//Lita//
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyTirs Dec 14, 2010 12:57 am af Lita

» Er der mon nogen i nærheden-kenshin
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyTors Okt 21, 2010 3:40 pm af kenshin

» VIGTIGT!KIG HER
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptySøn Okt 17, 2010 5:15 pm af Diablo

» Nyt møde med en ny person-Jakuji
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 11:09 am af Jakuji

» Pokemon avatars
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyOns Sep 29, 2010 3:57 pm af Lita

» Nyt møde-Kenshin
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptySøn Sep 26, 2010 3:52 pm af kenshin

» Stilhedens sang......
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 4:12 pm af Ting chan

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Dakrworlds kig med!
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptySøn Jul 10, 2011 7:28 am af Diablo
Goddag alle sammen nu er det hvist på tide med lidt reklame for en virkelig god side, jeg og en ven har lavet, den er mere aktiv end denne, så derfor ville det være en god idé at tjekke den ud 8D læs nedenunder lidt om den


På en ø i bamudatrekanten skjult hvor kun mennesker som kender til de magiske væsner kan finde er der 2 kongeriger på samme ø det ene herskes af en familie ved navn …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
VIGTIGT!KIG HER
Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptySøn Okt 17, 2010 5:15 pm af Diablo
VIGTIGT KIG HER!^-^


GODDAG Alle Bruger her i dette indlæg vil jeg sige at i mange af jer helt sikkert har undret over hvorfor der er så mange emne steder på sidne, hvorfor det tager lang tid at komme til toppen, og hvorfor racerne hedder noget helt andet. Vi undskylder rigtig meget på jeres alle vejne for det men vi folk på sidne har tænkt på at det ville gøre det lettere og sjovere for …


[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates
free forum

 

 Et møde mellem Trænere//Lita//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:20 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nikkede "vi kan godt holde et hvil"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og fandt nogen flere grene og fik tændt et bål og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:23 pm

"Jeg tror også at der er mørkt udenfor måske tidspunket nok til nat tror du ikke"spurgte hun og ventde sig mod ham hun satte sig ned da de nåede op på klippen og ved et bålsted Delcatty spindede lidt mens den lagde sig ned ved Lita og slikkede sin pels lidt"Og vi har lys"sagde hun smillende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:28 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo tror jeg også der er"sagde han med et smil på sine læber og fandt en stor stamme og kiggede på sine pokeball og tog en af dem og kastede den "afsted Aron"sagde han og der stod så en lille pokemon der linde den var lavet af stål "Aron flyt den stamme over til bålet"sagde han og Aron nikkede og skubbede stammen hen til bålet
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:32 pm

Lita blev lidt overasket men så på Aron lidt"Nuuuuuue!!! ej hvor er han sød eller er det en pige"spurgte hun undren med et lille forsigt smil på hendes læber. Delcatty kiggede på Aron der hurtigt fik stammen hen til det sted den skulle LIta og hendes pokemon var meget imponeret af det
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:35 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det er vist en pige"sagde han med et smil på sine læber "en lille men stærk pokemon men den bliver så større når de udvikler sig til Lairon"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:39 pm

Lita kiggede facinerende på Aron den lille nuttede pokemon"Den ser også stærk ud men ja når dne udvikler sig bliver dne større"sagde hun nikkende hun kiggede rundt"et bål bliver
meget hyggeligt"sagde hun stort smillende hen til ham mens hun stadig havde fat i hans hånd hun rødmede og gav slip på den.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:44 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja"sagde han med et smil og satte sig på stammen og tog Aron op til dig "men det er en lille hidsig en"sagde han med et smil på sine læber "men nuttet"sagde han og kørte en hånd over Aron's hovede og kiggede på den også over på hende med et smil "kommer du ikke og sætter dig"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:49 pm

Lita kiggede lidt hun hørte ham først nu da hun stod og fantasere lidt"Jo da"sagde hun og satte sig ned ved ham mens hun smillede ham et bredt smil på læben.Hun kiggede så hen på Aron"er hun hidsig ?"spurgte hun og så hen på den hendes Delcatty kiggede lidt mod ilden mens den så kiggede på Lita. "Det ret hyggeligt at sidde herinde i denne grotte "sagde hun så og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:51 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja i kamp er hun"sagde han med et smil på sine læber "og det så kun en fordel for hun har et god beskyttelse så hun er ikke så nem at slå"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil de sad næsten op at hinanden men det gjorde ikke noget for ham
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:54 pm

"wow hvor er det bare sejt"sagde hun og lavede et stort smil på hendes læber de bløde læber som han havde sagt til
hende hun kiggede på Aron og lidt på ilden"Jeg tror v begge fanger pokemoner mange men jeg er jo ude efter en ild pokemon"sagde hun med et smil og kiggede så på ham
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:56 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad for en ild pokemon vil du ha der er jo mange forskellige af dem"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne og blev fanget i dem med et smil og var glad for at de tilbragte så meget tid sammen
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 6:58 pm

Lita sad med håndfladerne støttende ned til jorden"Jeg ved det ikke hmm"sagde hun tænkende der var jo mange så hun måtte lige tænke lidt over det. Delcatty rykkede nu tættere på Lita så den kunne mærke hendes beskyttelse"men du har jo grolwithe ikk hmm"sagde hun tænkende og så så ind i hans øjne da han så ind i hendes"Kan du lig mine øjne "spurgte hun smillende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:00 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja jeg kan godt lide dine øjne"sagde han med et smil "de er så flotte og liner krystaller"sagde han og kiggede på hende med det samme søde smil han havde på sine læber og nærmede sig hende stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:05 pm

Hun smillede glad"Ih tak det jeg meget glad for men jeg kan også godt lig dine de er også smukke"sagde hun smillende til ham så rødmede hun lidt da han nærmere sig hende men uden at vide hvorfor lænede hun så hen mod ham"Dine ligner også krystaller"sagde hun så til ham det var sandt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:07 pm

Han smilte til hende "tak"sagde han og deres læber mødtes stille og roligt i et kys som han sad og holdte det og det var så hyggeligt og dejlig at kysse hende hun var så dejlig og han var glad for at ha mødt hende
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:10 pm

Lita spærrede ikke så meget øjnene op da hun havde forstillet sig det kys lidt men så lukkede hun øjnene i og holdte det. Hun fik røde kinder af det. Hun var så glad for at møde en træner som hende en person der var så sød og venlig mod hende. Og som kom det samme sted som hende det var dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:13 pm

Han kiggede på hende mens de kyssede og holde det stadig og nød det og tog hendes ene hånd og flirtede sine fingre ind i hende og holdte stadig deres kys *hun er så dejlig og sød*tænkte han og lukkede stille sine øjne mens de sad og kyssede
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:15 pm

Lita rødmede mer da hun mærkede hans fingre flettet ind med hendes med hun kunne enlig også godt lig det hun holdte kysset mens hun rødmede lidt mer. Han var virkelig sød og dejlig hun mærkede at hun følte sig meget glad for at sidde foran denne ild det her bål med ham.*hvor er det dejligt*tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:18 pm

Han kyssede hende lidt mere og stoppede det så stille og roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber "Lita jeg elsker dig"sagde han som sagt ud af hans følser der var kommet for hende hun var så dejlig og sød og ja alt var hun for ham hun var den han elskede
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:21 pm

Lita rødmede meget mens hun kiggede på ham og lige nu havde hun ingen ord at sige men smillede stort til ham"Jakuji jeg elsker også dig var lidt bange for du ikke kunne lig for men bre for at være sammen med nogen men nu kan jeg se jeg har taget fejl"sagde hun og nikkede hun var glad for at vide hvordan han følte og hun havde det fuldkommen helt på sammen måde.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:27 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende blidt på munden og smilte til hende "tak for du sagde det nu søde det jeg glad for og er glad for jeg fik det sagt til dig"sagde han med et smil på sine læber og tog hendes anden hånd og flirtede sine finger ind i hendes
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:31 pm

Lita smillede stort til ham"Ja samme her jeg megte lettet over at jeg fik fortalt det til dig vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde fortalt det til dig"sagde hun smillende mens hun lod en den anden hånd strejfe forbi hans hår"Men nu det godt vi sidder sammen her"sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:33 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Lita vil du komme sammen med mig"sagde han og kiggede på hende med et smil og håbede på at hun sagde ja for de havde jo de samme følser for hinanden og sådan og nu var de jo her ved bålet i en hyggelig grotte sammen og det var så dejligt
Tilbage til toppen Go down
Lita

Lita


Antal indlæg : 66
Join date : 13/09/10
Age : 30

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:36 pm

Lita kiggede på ham og behøvede slet ikke tænke over det hun krammede ham"jajaja og ja det vil jeg gerne"sagde hun med et kæmpe stort smil på læben. Hun holdte om ham hun var så glad for han spurgte hende måske skulle hun give ham en rung som tegn på de var det eller det vidste hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji

Jakuji


Antal indlæg : 69
Join date : 20/09/10
Age : 31

Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 7:38 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lagde sin arme om hende og fik deres hoveder til at være foran hinanden og kyssede hende på munden og var glad for at de nu var sammen og håbede på at det var dem for altid
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem Trænere//Lita//   Et møde mellem Trænere//Lita// - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde mellem Trænere//Lita//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Nyt møde med en træner-Lita
» Nyt møde-Kenshin
» Nyt møde med en ny person-Jakuji

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Death story :: Styrkecenter(gyms) i Johto :: Violet Gym-
Gå til: